• index-img

Surveillance di a sicurità di u situ da i router wireless

Surveillance di a sicurità di u situ da i router wireless

Prima, u fondu di u prugettu

Cù l'avanzamentu cuntinuu di a sucietà, u cuncettu di pruduzzione sicura hè assai arradicatu in u core di e persone, è i bisogni di e persone per a produzzione sicura sò sempre più alti.In l'industria di a custruzzione induve l'accidenti sò spessu, cumu assicurà a sicurità di i travagliadori di a custruzzione è a sicurità di i materiali di custruzzione è l'equipaggiu in u situ di custruzzione sò i prublemi principali di i gestori di l'unità di custruzzione.

Outdoor 4G Wireless Router

A causa di l'ambiente cumplessu di u situ di custruzzione è l'area cumplessa di u persunale, a gestione di a sicurezza di e restrizioni ambientali hè imperfetta è a cuscenza di sicurezza di alcuni travagliadori di a custruzione hè debule.Per migliurà ancu a gestione di a sicurità di u situ, u capu di u prughjettu hà decisu di intruduce a tecnulugia di monitoraghju in u situ.Per mezu di u sistema di monitoraghju remoto wireless, u manager pò capisce u prugressu di a custruzzione in u situ, monitorizà a situazione di u funziunamentu in situ in tempu reale, è sapè s'ellu u persunale di custruzzione in situ standardizeghja a custruzzione.À u listessu tempu, a sicurità di i materiali di custruzzione in u situ hè garantita.

Cù questu in mente, avemu cuncepitu un dispositivu wireless per compie u layout di u prugettu per un prughjettu di surviglianza di gru à torre di custruzzione per ottene l'erezione di a rete di cumunicazione wireless di tuttu u prughjettu.

Waterproof IP67 Outdoor 4G LTE Wireless Router

Router sans fil 4G LTE à l'extérieur Boîtier étanche IP67

Siconda, i bisogni di u prugettu

Dopu avè studiatu u situ di custruzzione è e cundizioni circundante, avemu trovu i seguenti prublemi:

Ci hè parechje divisioni funziunali trà l'edificazioni intornu à u situ di custruzzione è u centru di surviglianza, è ci hè una certa distanza.Ùn hè micca cunvenutu per mette i cables, cusì i ponti wireless sò usati per a trasmissione.

A causa di a natura speciale di l'ambienti di u situ di custruzzione, u layout cablatu ùn pò micca rompe e limitazioni di l'ambiente, cusì hè decisu chì solu a trasmissione di a rete wireless pò esse aduttata.

Ci sò parechje gru di torre di custruzzione nantu à u situ di custruzzione, è u prughjettu di u layout cablatu hè enormu, è a manodopera hè assai tempu, chì affetterà u prugressu di u prugettu.

Sutta a premessa di trasmissione video stabile, u costu di trasmissione cablata hè altu, è u costu di usu di u layout wireless hè più economicu.

L'equipaggiu di mantenimentu hè cunvenutu in a tappa più tardi, è hè cunvenutu per aumentà u puntu di surviglianza.

4G Ourdoor CPE


Tempu di posta: 08-Jan-2022