• index-img

Qualcosa di impurtante circa Wireless Router

Qualcosa di impurtante circa Wireless Router

Se ùn avete micca un router WiFi in a vostra casa, allora site in fondu fora di cuntattu cù a sucità.Tuttavia, ci saranu assai prublemi ancu chì avete digià stallatu un router wifi in casa, cum'è: velocità di Internet lenta, scollegamentu bruscu di l'internet, nisun signalu in alcune stanze, ecc... Chì duverebbe fà?Fighjemu un ochju.

https://www.4gltewifirouter.com/about-us/

Routers sans fil ZBT

Prima di tuttu, avemu bisognu di sapè chì tutti i routers anu una cobertura wifi limitata.In generale, i routers sò posti in u centru di a casa o in una pusizioni più altu.Ricurdatevi micca di stackli in i cantoni!!!Inoltre, l'antenne di u router ponu ancu esse aghjustate, una pusata horizontalmente è l'altra verticalmente, perchè a reta serà assai megliu in un mumentu.Se vulete chì u signale wifi cuncentrazione in un locu, poi punta tutte l'antenne in quella direzzione per chì u signale serà relativamente putente in quellu locu.

Se u signale hè sempre male, allora andemu à verificà quale hè a situazione.Se a velocità generale di a rete di tutti i routers di casa sò assai lente, vi suggerisce chì duvete cambià u router.U tradiziunale router di freccia unica 2.4G hè cum'è una strada in l'ora di punta di a matina, serà bluccatu quandu hè apertu, avemu da rimpiazzà cù un router di freccia doppia chì sustene una rete gigabit.Pudete vede ZBT Dual Bands Wireless Routers, cliccate nant'à u ritrattu per verificà.

WG3526 (10)

Router wireless ZBT 4G LTE Dual Band 1200Mbps Gigabit Ports

Se a rete hè sempre bloccata, pudete cunsiderà cambià à un router wifi 6.Comparatu à i router wifi 4 o WiFi 5, hà un rendimentu di rete 10 volte più veloce è hè ancu anti-interferenza.

3. Z100-C轮播海报

1800Mbps Gigabit Port Mesh Wifi 6 Router

Infine, vogliu ricurdà à tutti chì dopu chì u router hè stallatu, deve esse riavviatu in ocasioni.S'ellu ùn hè micca toccu, pruvucarà una seria di prublemi per un bellu pezzu.Per esempiu:

OVERHEAT
Tuttu u mondu sapi chì ogni pruduttu elettronicu si calarà quandu hè in usu, ancu s'è u putere di u router ùn hè micca altu.Se e cundizioni di dissipazione di u calore ùn sò micca abbastanza boni, serà faciule d'affettà a velocità di corsa dopu l'utilizazione per un bellu pezzu.

INVECCHIATURA
Tutti duveranu ricurdà chì ogni apparecchiu elettricu funziona è perde.Mentre u router hè in esecuzione tuttu u tempu, invechjarà dopu à un bellu pezzu.Se ci hè un prublema cù a trasmissione di u router, ancu s'è a vostra casa hè a banda larga 100M, u signale hè veramente micca più di deci trilioni.

OVER CACHE
U router riceve è trasmette parechji tipi di signali ogni ghjornu.S'ellu ùn hè micca pulita in u tempu, ci sarà più è più cache, a reta sarà naturalmente appiccicata è si cunnetta troppu utilizatori.Ma per piacè ùn panicu micca quandu scontri stu tipu di prublema, basta à riavvia.

Dopu l'intruduzioni sopra, crede chì tutti avete una bona capiscitura di ciò chì significa wifi6.Per più infurmazione ligata, pudete seguità u nostru situ webwww.4gltewifirouter.com,ofacebook,Linkin, Tù dinù ponu circà u nostru Router ZBT in YouTube, vi vede assai di testi Videos publicatu da i nostri clienti.O pudete cuntattà Ally Zoeng per più infurmazione (info1@zbt-china.com)

 


Tempu di pubblicazione: 07-Jan-2022