• index-img

Vantaghji è scenarii d'applicazione di 4G AP / router

Vantaghji è scenarii d'applicazione di 4G AP / router

A diffarenza trà 4G AP/router è AP/router wireless ordinariu:

 

1. Diversi manere di accede à Internet;

 

L'AP / routers wireless ordinarii si basanu in a banda larga per accede à Internet, mentre chì l'AP / routers 4G utilizanu u trafficu di a carta SIM per accede à Internet.

 

2. Diversi scenarii di applicazione;

 

L'AP / router wireless ordinariu hè generalmente utilizatu in a maiò parte di i posti fissi, cum'è case, negozi, imprese, etc.;4G AP / router pò esse usatu in certi scenarii mobili, cum'è autobus, RV, attività temporanee outdoor, etc.;

 

Vantaghji di 4G AP / Router:

 

1. Facile à stallà, carta plug-in pò ièssiri usatu

 

Cum'è un telefuninu, ci hè un locu sottu u router 4G induve una carta SIM pò esse inserita.Plug it in è ci hè una reta, ùn hè micca necessariu altra cunfigurazione.

router1

2. Nisun cablaggio, mettete induve vulete

 

In cunfrontu cù i routers ordinali, pò esse piazzatu solu induve si trova a banda larga di casa.COMFAST 4G AP / router pò travaglià s'ellu hà un alimentatore o un bancu di energia currispondente.Salva cablaggi fastidiosi, convenienti è belli.

 

3. Facile à spustà

 

Sempre chì u locu hà l'electricità è un bonu signalu, pudete navigà in Internet, fighjate video è ghjucà ghjochi cù 4G, è l'accessu à Internet hè assai liscia.

Scenariu di l'applicazione 4G AP/Router

 

1. Rete WiFi in-vehicle, cum'è bus, bus, RV, self-driving, etc.

 

Autobus è altri scenarii mobili, se vulete usà Internet, pudete aduprà COMFAST 4G AP / router per ottene, l'alimentazione è u muvimentu sò assai convenienti, pudete furnisce WiFi per i passageri, o espansione e funzioni di marketing WiFi.

router2

2. Rete di equipaggiu di gestione senza equipaggiu, cum'è pile di carica, vending machines, machines di numerazione automatica, macchine di publicità, etc.

 

COMFAST 4G AP / router pò furnisce un accessu à a rete veloce è simplice è una trasmissione trasparente di dati per parechji dispositi intelligenti senza gestione, rializendu una interconnessione intelligente è risparmiendu costi.

router3

3. Networking d'urgenza di l'uffiziu di l'impresa.

 

L'interruzione di energia in l'uffiziu significa chì a reta hè disconnected, chì pò causà direttamente perdite ecunomiche imprevisibles.Dunque, COMFAST 4G AP / router pò ancu esse usatu cum'è una copia di salvezza per e soluzioni di rete d'emergenza.

router4

 

4. Aduprate a reta in i zoni remoti senza una cobertura di banda larga, cum'è lochi scenici remoti, paesi, ville in mare è muntagna, etc.

 

In certi spazii remoti, i trè principali operatori di rete ùn anu micca una cobertura di banda larga, cusì l'usu di COMFAST 4G AP / router pò risolve bè u prublema di a rete di l'utilizatori.

router5

5. Rete temporale per attività all'apertu, cum'è festa all'apertu, trasmissione diretta in diretta, etc.

Attività tempuranee all'apertu, ùn hè micca realisticu di utilizà a banda larga, pudete aduprà COMFAST 4G AP / router s'ellu avete bisognu di utilizà Internet Role più flexible è più largu.

router6

6. Rete di surviglianza.

Pò furnisce una rete flexible per u monitoraghju è facilità a trasmissione di dati.

router7

Benvenuti à https://www.4gltewifirouter.com/products/


Postu tempu: Jul-06-2022