• index-img

U megliu router per a creazione di un servitore FTP utilizendu USB Drive

U megliu router per a creazione di un servitore FTP utilizendu USB Drive

Sè vo site preoccupatu per a velocità di Internet in u vostru uffiziu o in casa, allora u router Z2102AX hè a megliu scelta per voi.Perchè, hè AX1800 Dual-Band Wi-Fi 6 tecnulugia Router vi darà una faccia piena in sta direzzione.Hè un router all-in-one.Hà a megliu funzione di creà un Servitore FTP cù l'almacenamiento USB perZ2102AX

rdfurtfg (1)

Perchè mettimu stu router prima

U router ZBT Z2102AX Gigabit vene cun Dual-Band Wi-Fi 6. Hà una veloce più veloce, una capacità più grande è una congestione di rete ridutta in compara cù e generazioni precedenti.Wi-fi 6 in parolle simplici, uttene una cunnessione assai bona è stabile trà tutti i vostri dispositi.

Stu router furnisce una Velocità Next-Gen, è pudete prufittà di streaming, ghjoculi, scaricamentu è più fluidu è più stabile cù una velocità Wi-Fi finu à 1,8 Gbps.Stu Z2102AX hè antecedente è sustene tutti i dispositi Wi-Fi.U CPU assicura una cumunicazione curretta trà u vostru router è i dispositi cunnessi.

A copertura Wi-Fi più affidabile perchè si cuncentra nantu à a forza di u signale di u vostru dispositivu utilizendu 4 antenne è un chipset di modulu front-end avanzatu.A tecnulugia di u tempu di veglia di stu router riduce u cunsumu di energia di u vostru dispositivu.

rdfurtfg (2)

Stu router Wi-Fi hà 01 anni di garanzia.

Panoramica di e caratteristiche:

* Dual-Band Wi-Fi 6

* Velocità di 1.8 Gbps di prossima generazione

* Cunnette più Dispositivi

* Trattamentu Quad-Core

* Copertura estensiva

* Aumentu di a vita di a batteria per i dispositi

* Configurazione faciule

* Cumpatibile in daretu

VANTAGGI:

* Affordable

* Utiliza l'ultimu protocolu 802.11ax

* Disegnu rinfriscatu

* Gestione centralizzata

* Eccellenza sperienza wireless

* Funzione persunalizabile

* Operazione senza surriscaldamentu

rdfurtfg (3)

Funzioni è paràmetri SB

Sta volta avemu da amparà à aduprà i porti USB di u mo router cù i dispusitivi di almacenamento USB, vale à dì pen drive o discu duru esternu per sparte i nostri fugliali media o dati è puderemu cuntrullà remotamente attraversu l'internet.

rdfurtfg (4)

Accede à u Dispositivu di almacenamiento USB

Media Sharing

Time Machine

1.1 Accede à u Dispositivu di Storage USB:

Inserite u vostru dispositivu di almacenamiento USB in u portu USB di u router è dopu accede à i fugliali cullucati in u locu o à distanza.

1.2 Dispositivu USB Locally

Inserite u vostru dispositivu di almacenamiento USB in u portu USB di u router è dopu fate riferimentu à e seguenti struzzioni per accede à i fugliali almacenati in u vostru dispositivu USB.

Aprite u navigatore è scrivite u servitore o l'indirizzu IPhttp://192.168.1.1in a barra di indirizzu, dopu appughjà Enter.

1 Selezziunà Vai > Cunnette à u Servitore.

2 Scrivite l'indirizzu

3 Cliccate Cunnette.

Pudete ancu accede à u vostru dispositivu di almacenamiento USB utilizendu u vostru Nome di u Servitore di Rete / Media cum'è l'indirizzu di u servitore.

1.3 Dispositivu USB Remotely

Pudete accede à u vostru discu USB fora di a reta di l'area lucale.Per esempiu, pudete:

Condividi e foto è altri fugliali grossi cù i vostri amichi senza accede à (è pagà) un situ di spartera di foto o un sistema di email.

Ottene una copia di salvezza sicura per i materiali per una presentazione.

Eliminate i fugliali nantu à a carta di memoria di a vostra camera di tantu in tantu durante u viaghju.

Media Sharing

A funzione di Media Sharing permette di vede e foto, ghjucà musica è fighjà i filmi cullucati in u dispositivu di almacenamiento USB direttamente da i dispositi supportati da DLNA, cum'è u vostru urdinatore, tableta è PS2/3/4.

1. Visita 192.168.1.1, è accede.

2. Andà à Advanced> USB> USB Storage Device.

3. Attivà Media Sharing.

Quandu u dispositivu USB hè inseritu in u router, i dispositi DLNA cunnessi à u router, cum'è u vostru urdinatore, ponu detectà è ghjucà i fugliali media nantu à i dispositi di almacenamiento USB.

4. Time Machine

Time Machine face una copia di salvezza di tutti i fugliali in u vostru urdinatore Mac à un dispositivu di almacenamiento USB cunnessu à u vostru router.

rdfurtfg (5)


Tempu di Postu: Dec-14-2022