• index-img

Edita Cumu sceglie un router d'alta veloce

Edita Cumu sceglie un router d'alta veloce

Sè avete bisognu di un novu router per risponde à i vostri bisogni di a rete, quì sò uni pochi di cose da cunsiderà.

router

1. Quantu M hè a vostra banda larga ?

Prima assicuratevi di utilizà a larghezza di banda hè quantu M. 50M?100 M?O 300 M?

S'ellu supera 100M, duvete cumprà un router cù un portu gigabit.Ma ùn vi preoccupate, a maiò parte di i routers anu avà porti gigabit.U rolu più impurtante di stu passu hè di fà sapè quantu a larghezza di banda hè, perchè hè cunvenutu per determinà quale hè u fattore principale chì impedisce a velocità di a rete quandu a reta successiva hè troppu stuck.

2. Chì taglia casa vo aduprà?

Affittu una casa?casa di famiglia?O una cumpagnia o una tenda?Diverse zone è diverse strutture di l'abitazione necessitanu diversi routers.

3. Chì ghjè u vostru scopu principale ?

L'usu hè ancu un fattore chì afecta a compra.Hè per l'usu ordinariu di a casa, fighjendu video è ghjucà ghjochi?O per u live streaming?Ci sò altri usi.Se i bisogni di a rete sò relativamente alti, cum'è a trasmissione in diretta, etc., pudete cumprà un router megliu in u budgetu.S'ellu hè per usu ordinariu, ùn ci hè bisognu di cumprà un router high-end, chì ùn hè micca costu-efficace.

4. WiFi5 o WiFi6 ?

Ùn ci hè nunda di schernu.Avà i router WiFi6 sò assai maturi, è u prezzu hè calatu.Ci hè ancu parechje opzioni per i router WiFi6.In ogni casu, in u mercatu di router high-end, deve esse cunsideratu currettamente, perchè u stessu pruduttu, WiFi6 serà assai più caru cà WiFi5.

5. Chì ghjè u vostru budgetu ?

U budgetu hè assai, assai impurtante.Hè ricumandemu chì ùn perseguite micca routers di prezzu altu senza pensà, è hè megliu cumprà u più adattatu per voi in u budgetu.

Se vulete un bon router, benvenutu à u nostru situ web: https://www.4gltewifirouter.com/products/


Tempu di Postu: Apr-26-2022