• index-img

Soluzione espressa intelligente di router industriale

Soluzione espressa intelligente di router industriale

1. Introduzione di u fondu di l'industria

Cù u grande sviluppu di l'e-commerce, l'industria logistica espressa hè ancu entrata in un periodu di scoppiu.L'affari di l'armarii express intelligenti (cabinetti express self-service) s'hè sviluppatu rapidamente, è ci saranu più è più punti di implementazione urbana è u travagliu di gestione di operazione è mantenimentu.A gestione unificata di questi nodi terminali in una manera remota wireless, a dumanda di rete wireless è a gestione remota di l'operazione è di mantenimentu di l'armarii express self-service hè ghjunta.ZBT Electronicsfurnisce à i clienti di l'industria una soluzione unica per a gestione di a rete wireless di l'armarii express self-serviceRouters 3G/4G di qualità industrialeè a piattaforma di gestione di nuvola M2M, risolve cumplettamente l'"ultimu chilometru" terminale logistica di terminale wireless di rete wireless è prublemi di gestione remota

A causa di l'applicazione di l'Internet di e Cose è a tecnulugia M2M in l'industria logistica muderna, l'armadiu smart express hè un inseme di sistema di self-service express sviluppatu per l'industria di e-commerce è espressa.Per risolve u prublema di a distribuzione è u ritornu di e merchenzie in l'ultimi 100 metri di l'industria di e-commerce è di spedizione espressa, pò salvà assai risorse umane è materiali in l'ultimi 100 metri, è gradualmente implementà a cullizzioni manuale di merchenzie in u forma di funziunamentu automaticu, è rializà l'invio automaticu è a ricezione di pacchi espressi è inchiesta remota.È u cuntrollu, chì hè ancu un modu efficace per risolve u collu di u sviluppu di u cummerciu elettronicu.

2. Router industriale

Router industriale smart express1
Router industriale smart express2
Router industriale smart express3

3. Prucessu cummerciale

A scatula di spedizione espressa intelligente hè un dispositivu basatu in IoT chì pò identificà, almacenà temporaneamente, monitorà è gestisce l'articuli (espressi).Forma un sistema intelligente di scatula di spedizione express cù a piattaforma di monitoraghju di l'armadiu express.A piattaforma di surviglianza di l'armadiu espresso pò fà una gestione unificata di ogni scatula di spedizione espressa in u sistema (cum'è l'infurmazioni di scatuli di spedizione espressa, infurmazione espressa, infurmazione d'utilizatori, etc.), è integra è analizà diverse informazioni.Dopu chì u curieru trasmette u pacchettu à u locu designatu, hà solu bisognu di dipositu in a casella di spedizione espressa, è u sistema mandarà automaticamente un missaghju di testu à l'utilizatore, cumpresu l'indirizzu di raccolta è u codice di verificazione.L'utilizatore inserisce u codice di verificazione prima di ghjunghje à u terminal à un tempu cunvene.Express pò esse pigliatu.Stu pruduttu hè pensatu per furnisce l'utilizatori cun un tempu è locu cunvene per riceve spedizioni.

Router industriale smart express4

4. Funzione di u sistema

1. Rapporti di dati operativi Reliable furnisce l'operatori cù una basa per a decisione, migliurà u livellu di l'informatizazione in l'industria logistica, è prumove u sviluppu di l'industria logistica rapida è a distribuzione cumunitariu è efficiente.

2. Realize a gestione centralizata di i terminali di scatula express in u layout distribuitu, capisce u statutu di u funziunamentu di u terminal in tempu reale, riduce u costu di u funziunamentu di l'imprese express, è migliurà a qualità di serviziu è l'efficienza operativa di l'operatori.

3. Connect the express box terminal with e-commerce, express company, mobile company, UnionPay è ancu pruprietà per realizà una grande quantità di interazzione di dati.

4. Aiutate l'imprese logistiche à realizà veramente servizii di distribuzione "24 ore", è caricate informazioni cum'è a raccolta è a consegna à u fondu di l'impresa in tempu reale.

5. Realizà a spartera d'infurmazioni in tempu reale trà e cumpagnie di logistica express, cumpagnie di e-commerce è clienti, è distribuzione efficiente di pacchi express

5. Vantaghji di u produttu

1. Hà una putente piattaforma di gestione remota M2M, gestione in tempu reale, gestione gerarchica, cuntrollu di flussu, cuntrollu d'accessu, analisi statistiche, esportazione di batch, autentificazione di l'autorità, funzione d'alarma, sicurezza di cumunicazione, gestione di massa còmuda è efficae, è costi operativi ridotti.

2. Posizionamentu GPS / Beidou opzionale, sustene a funzione di ricerca di a situazione geografica precisa, risparmià i costi di u persunale di mantenimentu.

3. U pruduttu risponde à i bisogni di u disignu industriale è pò funziunà stabilmente in l'altitudine alta / bassa temperatura, alta umidità è ambienti di grande interferenza.

4. Adoptate u software è u hardware watchdog è un mecanismu di rilevazione di ligami multi-livellu, cù rilevazione automatica di difetti è capacità di ricuperazione automatica, per assicurà un funziunamentu stabile è affidabile di l'equipaggiu.

Aiutate l'imprese logistiche à realizà veramente servizii di distribuzione "24 ore", è caricate infurmazioni cum'è a raccolta è a consegna à u fondu di l'impresa in tempu reale.

5 Utilizendu un processore di cumunicazione MIPS di qualità industriale à 32-bit, cù u sistema operatore in tempu reale integratu RTOS cum'è piattaforma di supportu di software, u sistema integra una gamma completa di protokolli di cumunicazione da u stratu di ligame logicu à u stratu di l'applicazione, supporta statica è dinamica. routing, PDDNS, firewall, NAT, host DMZ è altre funzioni.U dispusitivu pò furnisce l'utilizatori cù una rete di routing wireless sicura, d'alta velocità, stabile è affidabile per u routing è l'invio di diversi protokolli.

6. ZBT M2M Cloud Management Platform

A piattaforma di gestione in nuvola ZBT M2M furnisce interfacce ricche, chì ponu realizà rapidamente una cunnessione rapida è un sviluppu persunalizatu cù a piattaforma di operazione cummerciale di l'impresa operativa, fornendu cusì à i clienti una gestione cumpleta putente è à pocu costu di l'equipaggiu è un supportu di sviluppu allargatu.I clienti di l'industria ponu ottene rilevazione intensiva, gestione è mantenimentu di terminali di scatula express per mezu di a piattaforma generale di gestione di nuvola M2M.E caratteristiche chjave includenu:

1. Supporta u sviluppu di l'interfaccia UI multipiattaforma per risponde à i bisogni di persunalizazione di u ciculu curtu è pocu costu di u cliente

2. Attraversu l'interfaccia WEB è l'arnesi di gestione integrati, realizà l'affari in nuvola è a gestione di a penetrazione di l'informatica più bassa

3. Funzione di gestione di l'alarme difetti differenziati, diagnosi di difetti remoti, riduce e perdite di l'impresa

4. Funzione di ricerca di locu geografica precisa, risparmiendu u tempu di u persunale di mantenimentu per andà in u situ di l'equipaggiu

5. Ricca funzione di statistiche di u statu di a rete, captazione in tempu reale di l'equipaggiu in linea, offline, statutu di l'alarma, migliurà l'efficienza di u funziunamentu è di u mantenimentu

6. I rapporti statistici di l'affari raffinati è e funzioni d'analisi furnisce una basa precisa per e decisioni di l'operazione cummerciale

7. Per mezu di a putente capacità di gestione di terminal unificatu, a cunfigurazione di paràmetri remoti, l'aghjurnamentu è a gestione di mantenimentu di terminali ponu esse implementate per salvà a gestione di a rete è i costi di mantenimentu di terminal.


Tempu di post: 17-sep-2022